I believe..

...you don't know what you've got until you say goodbye.

Den meningen känns rätt för mig idag. Har snott den från Affirmation av Savage Garden. Jobbigt när någon man tycker om bara försvinner ur ens liv helt plötsligt.

Har varit hos Mickis på julmys idag. Vi förtärde Lussebullar, pepparkakor (så nu är jag snäll), knäck, julmust och andra godsaker. Jag och Mickis försökte julrimma, men det gick väl sisådär. Har ett fint citat från Björn : "Vår dammsugare suger skit". Jag trodde att det var just det man hade en dammsugare till. Men vad vet jag? Det konstaterades även att makrillar fiser som ryska ubåtar. Så om ni skulle vara ute på havet och få för er att ryssarna är på väg med en ubåtsattack, så kan ni vara lugna. Det är antagligen bara ett stim makrillar.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vem är det som försvunnit ? Någon som lämnat jordelivet... ? Kram

2008-12-22 @ 00:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0