Upp och ner

Idag var det sista dagen på VFU:n. Men det har varit en bra dag helt klart. Insåg i morse att jag var på väg att dra över en lektion och skyndade mig därför att säga att vi måste sluta. Gillar skarpt att hela klassen skriker NEJ då. Egentligen hade vi bara två lektioner den här dagen, men jag hängde med Daniel till teknikettorna igen efter det. Härlig klass helt klart!

Min handledare bjöd mig och Johan på lunch eftersom det var sista dagen. Jag har verkligen haft tur vad gäller handledara jag har fått. Allting har fungerat jättebra, och vi har fått ta hand om i princip alla mattelektioner nu under perioden. Verkligen kul! Jag saknar redan VFU:n och alla elever förstås.
 
Jag håller på och vrider och vänder på hela p6s ekonomi och försöker att få ihop pengar till att köpa in alkohol till 300 personer. Jag och Emelie har suttit åtskilliga timmar på tintin och jobbat med just detta. Nu börjar jag få lite ordning på det. Dock mycket som behöver göras innan det är klart.

Imorgon är det back to school again. Segt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0