Önskelista

De har börjat med fyrverkerierna igen. Och det var en rejäl uppskjutning denna gång. Tog lång tid innan det tystnade.

Jag har gjort en liten önskelista. Kanske lite sent nu, med tanke på att de flesta har väl redan köpt alla julklappar vid det här laget. Men i alla fall, här kommer den:

Kamera - det har jag ju faktiskt meddelat tidigare att jag önskar mig.
Jacka, svart sådan. Gillar den färgen. - Lyckades dra sönder hela fickan då jag bar is förra helgen. Väskan fastnade i fickan när jag skulle ställa ner den och ritsch. Ser inte så bra ut.. Kanske ska försöka att sy lite.
Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Mayer - Tredje delen av Twillightserien har nu översatts till svenska.
Pengar - Kan man aldrig få för mycket av. I alla fall inte som student.
Cocktailglas och Vinglas - kul att utöva bartenderkunskaperna i rätt typ av glas.
Ismaskin - Aldrig mer att jag fraktar x antal kilo is över halva stan.
Tid - Hmm.. vet att jag inte kan få det, då det är en omöjlighet. Men man kan ju alltid önska.

Himla rolig musikvideo av några av skådespelarna i andra avenyn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0