Hej du!

Ibland så tänker man på saker som man ska skriva, men man får inte tid att skriva ner det. Och när tiden väl finns där sen, har man antingen glömt bort det eller så är det inaktuellt.

Har nu bara en dag kvar på min VFU, vilket känns väldigt tråkigt. Jag kommer att sakna dem. Det har varit en bra tid, Synd bara att det var en så kort period den här gången. Min vfu-ledare var och kollade när jag hade lektion idag. Det gick bra. Var faktiskt inte det minsta nervös, vilket jag hade trott att jag skulle vara. Skumt egentligen. Jag har inga problem med att stå och prata så här inför en hel klass, men jag har alltid varit så nervös att jag har mått illa när jag ska hålla tal.

Det var en händelserik helg. Först förortsrace på fredagen, då det bland annat blev bowling och nya ansikten. Mycket trevligt. Det slutade med att vi begav oss till zaloonen där jag klantigt nog lyckades glömma min plånbok, vilket jag insåg först dagen efter. Älskar David och Zexet för att han hjälpte mig att få tilbaka den.

Lördagen blev återförening med nollningsgruppen. Även att vi var få så var det kul att träffa de som dök upp. Den kvällen fick ett minst sagt intressant slut. En oväntad kyss, och så träffade jag ju Luddes dubbelgångare.

I söndags var jag hemma på kalas. Sune fyllde ju år förra helgen. Men jag vet inte om kalaset fick toppbetyg med tanke på att åtminstone en gäst somnade på soffan. Tror dock att det kan finnas andra orsaker till det, men man vet ju aldrig. Fick ett oväntat sms, från personen jag försöker förtränga, utan större framgång.

Den här veckan är totalt fullplanerad. Igår fixade asparna pepparkakshusbakning. Vår grupp gjorde ett spökhus, eller det är inte riktigt klart än, Vi hann aldrig limma ihop det. 

Killarna tog silver i student-SM i inomhusfotboll i helgen. Bra jobbat!

Dagens låt: Högre mark 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0