Mord i sommarsol

Härligt att solen har kommit fram igen! Mot slutet av veckan ska ju sommaren vara tillbaka på riktigt sägs det. Jag, Malin, Siri och Robert satte oss på uteservering vid kungsportsplatsen efter skolan idag. Riktigt skönt. Man märker det direkt när sommaren är på väg tillbaka. Jackor åker av och solglasögon skyddar många ögon från solen.

Jobbigt att Metro har tagit semester. Jag har ju inget att läsa på spårvagnen och tåget på morgonen längre. Men men, man kan väl inte ha för höga krav på en gratistidning antar jag.

Jag lyckades inte pricka in mördaren i kvällens "Morden i Midsomer". Jag undrar jag hur det gick för morfar med gissandet, för jag kan slå vad om att han såg det.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0