Bartendern har återuppstått

Dagarna har rusat iväg och detta lär väl bli nästsista inlägget på en dryg vecka. Jag åker ju upp till Sälen på lördag för att springa O-ringen. Vet inte alls hur det kommer att gå. Jag har ju inte orienterat mer än två gånger i år, så jag känner mig lite ringrostig. Sen har jag inte hunnit träna särskilt mycket de senaste veckorna eftersom bartenderutbildningen har tagit all min tid.

Jag har fått jobb. Ska jobba på ett bröllop den 9 Augusti. Superspännande verkligen. Men jag kommer ju att ha Malin och kanske Robert också där, så det ska nog gå bra.

Var på Bitter på Linnégatan häromdagen. Kan verkligen rekomendera det stället om man vill gå till ett ställe med proffsiga bartendrar som kan blanda drinkar. För det är verkligen klass på det stället.

Jag och Mia var ute och promenerade häromkvällen, och vi hamnade slutligen uppe på ett berg. Fin utsikt när solen just skulle till att gå ner.


Igår fick vi duka upp och dekorera våra egna bord. Dessutom klädde vi upp oss med vita skjortor, västar och förkläden. Sen blev det korttagning. 


Malin. Underbar tjej från Uddevalla. Vi jobbar tillsammans den 9:e.



Så här såg min, Malins och Elins uppdukning ut. Fint va!


Elin. Hon ska gå alla kurserna hon, så hon blir kvar på utbildningen i två veckor till, så vi ska nog försöka träffas när jag kommer hem från O-ringen igen innan hon åker hem till Uppsala igen.


Calle, våran skåning, poserar framför kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0