My heart is like an open highway

De senaste dagarna har passerat utan att jag har hunnit reflektera och dokumentera det hela. Långa dagar i skolan har följts med plugg från det man har kommit hem tills man har gått och lagt sig. Jag har i alla fall fått godkänt på det praktiska provet nu, och förhoppningsvis plockade jag några poäng inför onsdagens 70-poängare idag med.

Vi tog klasskort med klassen ute vid Kastenhof igår. Får se hur det blev när det kommer upp på hemsidan.

Idag har vi varit i skolan i stan. Det kändes som de lokalerna var mer ihoptryckta, men det var fint där. En man från Absolut Akademik hade en kort kurs med oss på eftermiddagen och vi fick diplom för att vi hade genomgått den efteråt.

Såg en film som gick på TV förut, Spartan. Den var lite rörig och svår att följa ibland, och det dog på tok för många av huvudpersonerna för min smak. Men dock en fin insats av min favorit Kristen Bell. Och att det var en svensk reporter med som ropade "stoppa planet" på svenska var lite charmigt med. 


Kristen Bell som Laura Newton i Spartan. 

En gammal favorit: It's my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0