Efter plugget

Har fått en glasbit i foten. Flamie välte så snällt ner ett glas för mig här förut så att jag fick glassplitter över hela golvet. Trodde dock att jag hade fått upp allt med dammsugaren, men så var tydligen inte fallet. 

Jag har grävt ner mig i plugg de senaste dagarna och har därför inte riktigt hunnit med att skriva här. Men nu är det slut på pluggandet för ett tag framöver. Vet nu iaf att jag har klarat 2 av 3 prov. Hur det gick på dagens prov får jag veta på måndag. Men jag tror jag klarade det. Så isåfall är det bara praktiken kvar för att jag ska kunna kalla mig bartender på riktigt. Men först serveringsutbildning, och O-ringen förstås.

 
Tycker att den här bilden är lite fräck.


En hare som håller till mellan min lägenhet och spårvagnen. Brukar se den när jag passerar ibland till eller från spårvagnen. Inte den bästa bilden kanske. Men det var första gången jag lyckades hinna få fram kameran medan den fortfarande var på så pass nära avstånd.

Ryktades om att Liverpool ville ha David Villa. I så fall skulle han och Fernando Torres få spela ihop. Det hade kunnat bli grejjer det. Men rykten är nog mest bara rykten.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0