Alla vackra rosor är våta

Sitter i skolan nu och väntar på att två filurer ska dyka upp. Vi skulle ses klockan 10. Nu är den halv 11. Men ändå sitter jag här ensam. Vårt projektarbete kommer att gå åt skogen. Jag förstår ju ändå inte vad vi håller på med. Matlab är inte riktigt min grej om man säger som så.

Jag har i alla fall varit duktig och fyllt i lapp om serveringstillstånd till balen nu. Ska bara ner och få underskrift från de i kårstyrelsen. Så är det klart sen.

Nu kom Niklas så nu är jag inte ensam längre.

Håller på och går in mina nya skor. Det börjar kännas bättre. hade lite ont i lilltån förut, men det verkar ha ordnat sig nu. Eller så är det bara jag som inbillar mig.

Grymt bra låt: Die Mauer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0