Chalmers 8 till 22

Har suttit på Chalmers och pluggat hela dagen idag. Från 08-22. Jepp 14 timmar. Hoppas det ger resultat till tentan imorgon nu. Har bara hjärnan full av massa polära koordinater och dubbelintegraler just nu, så risken är väl att jag blandar ihop allt imorgon.  

Men hur överlevde jag 14 timmars pluggande? Det undrar jag med. Till stor del var det nog Niklas förtjänst. Han höll mig ju sällskap in i det sista. Sen var det vattnet, min mp3 och all choklad som Niklas bjöd mig på då han tyckte att jag såg allt för trött ut och behövde en sockerkick. En låt som alltid får mig att piggna till är Pokerkväll i Vårby gård. Härligt drag i den låten!

Knät mitt vill inte riktigt detsamma som jag. Det strejkar toalt. Det mådde nog inte riktigt bra av att springa göteborgsvarvet. Får se om jag kan få ordning på det till fotbollen på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0