Det bor en ängel i min trappuppgång

Det bor en ängel i min trappuppgång. Vet dock inte vem denna ängel är.

Kom hem förut, jättetrött, då det blev lite för lite sömn inatt. Synen som möter mig i trappuppgången är en nervält blomkruka. (Det var bara jord i krukan, har inte varit något annat sen jag flyttade in för snart 2 år sen.) Anar direkt att det är Flamie som ligger bakom. Kan dock inte hitta henne någonstans. Är som sagt supertrött, så innan jag vet ordet av det har jag slocknat i sängen. När jag vaknar någon timme senare inser jag att: shit! Måste städa upp i trappuppgången och leta upp Flamie. Flamie var inget problem. Hon var alldeles utanför dörren när jag gick ut. Så över till städningen. Det är rent! Någon ängel har städat upp det hela redan.

En låt tillägnad min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0