Tenta och AG-skvaller

I morse hade jag flervariabelanalystenta. Usch det låter ju hemskt att bara uttala det. En gammal P6are dök upp också för att göra tenta med oss. Den här gången var det John som kom. Förra gången var det Plate. Nästan enda gången man springer på dem nuförtiden. På tentor. Jag hoppas på ett godkänt på tentan. Den var klurig, mycket små lurigheter just räknemässigt.


Måste ju bara slänga in tentalåten med.

Projektarbetet ska lämnas in också, en första rapport imorgon kl 14 för opponering till fredagens muntliga examination. Så just nu är det nästintill så att man bor på Chalmers.

Träffade Ralf-Ulf förut. Shit vilka sovplatsproblem de hade haft i Reko under helgen.  

Har hunnit med att gå på P6-möte idag med. Men där var vi så få, så det gick jättefort att ha möte. Jag, Niklas Carro och Maggan tog en sväng till chezzan sen med. Mer AG-skvaller förstås. Sen var det bara att sticka tillbaka till Chalmers, där jag sitter i skrivande stund och undrar om jag kan få något mer vettigt gjort den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0