Rockbaren

Det har konstaterats att större delen av de som var på Isobaren i fredags (där är jag inräknad) har blivit väldigt förkylda efteråt. Så även jag. Någon ond person smittade ner åtminstone 5-10 personer om inte fler. Undrar vem förövaren är.

Igår bestämde jag och Anna oss för att göra stan lite osäker.  Vi drog med oss lite härligt folk till Viktoria till att börja med. Och jag tror att vi hade roligast av alla där. Vi skrattade i alla fall mest. Vi ritade bland annat ett mycket fint "släktträd". Det hamnar i dagboken det, samt en hel del roliga citat. Produktiva som vi var så författade vi även en ny låt till melodin: "En kulen natt".

Slutligen var det dock dags att bege sig hemmåt tyckte vi, så jag och Anna skyndade iväg till hållplatsen, och hoppade på hennes etta. Jag kan ju åka med den ända till redbergsplatsen, så vi skulle ju få sällskap en bra bit i alla fall. När vi kommer till Svingeln kommer dock Anna på att vi ska dra till rockbaren istället. Så vi hoppar av, ringer Dalan och berättar att det är rockbaren som gäller, och tar sedan trean i andra riktningen.

På spårvagnen träffade vi en rockstjärna, som tydligen hade varit förband till hardcore superstar. Han var i alla fall portad från Rockbaren.
 


När vi hoppat av spårvagnen kände vi ett plötsligt sug efter glass. Så det blev en mellanlandning på seveneleven där vi köpte varsin piggelin. Vi lyckades lura i en student (hela stan vimlar av studenter just nu) att vi köpt den på rockbaren. Haha hade hon gått och bett om en piggelin i baren hade hon garanterat inte fått någon glass, utan däremot en drink.


Anna och Piggelin.

På rockbaren hittade vi Niklas, Karolina, Julia, Christian m.fl. Jag och Christian konstaterade att vi kände en del samma personer, då han är från Hunnebo och lika gammal som mig. Senare kom även systemsexarna dit. 
  

Kommentarer
Postat av: hisingens charmtroll carro

En kulen natt låten är min skapelse.. iaf början.. och lite annat :D hahah.. Ta inte för er för mycket cred nu ;)

2008-05-30 @ 00:22:29
URL: http://hisingenscharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0