Paparazzi på fotbollsträning

Ja nu har Mats fått en egen låt med. Nu är han rikskändis!! Texten är ju klockren!

Var fotbollsträning på Heden idag i vanlig ordning. Men av lite hänsyn till knät valde jag att inte medverka, utan jag satt bredvid planen istället. Skulle skriva uppgiften till skrivarkursen hade jag tänkt mig. Men det var jag klar med jättesnabbt. Pär frågade då om jag ville ta lite kort när de spelade, och det ville jag ju förstås. Så jag tog kort med hans kamera tills batterien dog på den. Då fortsatte jag med min egen kamera. Men shit vad jag blev sugen på att köpa ny kamera. Pärs kamera var ju mycket bättre än min, som börjar kännas lite gammal och inte riktigt lika hightech som när man köpte den för x antal år sen.


Nickduell mellan Calle och Mackan.


Vad händer där borta?


Jesper dribblar.

'
Skadad Henning.


Calle hinner före Mackan och Pär till bollen. (1)


Pär tar upp jakten efter Calle och bollen (2)


Viktor är ensam med bollen.

Hört på Heden: Det är där borta, på plan 4, som Sverige spelar.

Har varit på skrivarkursen med idag. Näst sista gången nu. Det har gått fort. Vi hade fått i upgift att skapa egna karaktärer tills idag, så dem skrev vi mycket om. Man fick även låta sin egen karaktär träffa en av de andras. Väldigt rolig uppgift.

Imorgon blir det orientering i slottsskogen med COL!

Kommentarer
Postat av: Syrran

va fasen... de ä ju Pär Lagervall... varför har du inte sagt de tidigare... s jaha.. så han går där nere nu.. där ser man....



kram

2008-05-22 @ 14:59:40
Postat av: Therese

Känner du Pär?

2008-05-23 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0