Avvinkning och uppladdning för Göteborgsvarvet!

Jaha, då var Göteborg tomt på sexmästerister. Bara jag och Nitro kvar som håller ställningarna. Japp, jag skickade iväg mina kära P6are till Gotland idag. Men det kändes inte så hemskt att inte åka med dem som jag hade trott. Antagligen är det för att jag har varit inställd på det så länge att jag ska stanna hemma som det inte kändes så illa att skicka iväg dem. Men jag kan inte lova att jag inte åker och möter dem, när de kommer hem mitt i natten på söndag däremot. Och jag ska självfallet meddela dem hur det går på lördag med. Skåne fick ju hela bussen till att önska mig lycka till, så nu gäller det att springa så det ryker om det. Carro och Maggan skulle mobilblogga under helgen så jag kan ju fortfarande ha lite koll på deras äventyrligheter.


I väntan på AG-bussen.

Har vart och spelat fotboll idag, och visst känner jag av knät, men det är bara att bita ihop. För jag har inte tänkt att låta det här sabba göteborgsvarvet. Nej, nu ska jag vila fram tills på lördag och sen är det bara att köra järnet och hoppas på det bästa. Antingen blir det succé eller också blir det fiasko.

Hmm. Både Kent och Thåström kommer till Göteborg och spelar i sommar. Bara surt att det ska vara den 25 juli. Då är ju jag på O-ringen. Hade verkligen velat se dem! En gammal kentfavorit: Palace & Main



Kommentarer
Postat av: Linda

ja kan ju inte svara när ja inte är hemma vettu... =) ja jobbade ikväll å sen gick ja ut å gick me Ebba så fort ja kom hem....så så är de.. !! ja.. våran mats har nu blivit rikskändis.. =) kram kram

2008-05-15 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0