Jag blir hellre jagad av vargar!

Nu drar det ihop sig! Inte många timmar kvar tills man står på startlinjen igen. Knät känns sisådär, men alla som känner mig vet att jag kommer ignorera alla tecken på smärta och ge allt även om det betyder att jag inte kan stå på benen längre när jag har korsat mållinjen. Men det är ett senare problem, som man får ta itu med då i så fall.

Har nyss kommit hem från slugsittning. Vi som har jobbat så bra i år blev ju bjudna. Och där är ju jag så klart inräknad. Det var härlig stämning där. Mycket gyckel och andra spontansånger. Vårt bord var helt klart det med mest tempo i. Vi regerade! Till Viktor och Pär säger jag bara: Jag blir hellre jagad av vargar! Lite synd bara att majoriteten P6are är på Gotland. Har kollat in Carro och Maggans blogg, men inget mobilbloggande ännu

 

Kommentarer
Postat av: Maggs

hehe jeg prøvde helt ærlig, men jeg var så full at jeg ikke fikk det til.. og når jeg ikke var full lå jeg däckat og når jeg ikke var däckat var jeg for fyllesjuk..

Jeg lover å være super flink blogger fra nå av.. :P til jeg er full igjen

2008-05-21 @ 22:14:54
URL: http://hisingenscharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0