Nummer 100

Asparna har ordnat softsöndag för oss idag. Det innebar att vi åkte ut till Backa, till en lokal de hade hyrt där, och sen har vi softat hela dagen. Först blev det chokladprovning. Mycket intressant och gott!

Efter det spelades det spel på olika håll. Jag, Mary, Maggan, Linda och Ludde spelade Göteborg. Ett spel som visade sig påminna mycket om Monopol, fast i göteborgsmiljö. Jag hade hotell i bergsjön och på Hisingen. Fina saker det. Jag slutade på en andra plats när vi inte orkade spela mer, efter Mary som kammade hem segern. 

Härnäst blev det ett par biljardparti mot Ludde och filmvisning. Corpse Bride var filmen som gällde, och då jag har sett och har den orkade jag inte se hela, utan mot slutet återupptog jag och Ludde vår biljardkamp. Dock var det svårt att se i det nedsläckta rummet vilket klot som var vilket, så jag sköt i åttan ett par gånger. 

En härlig Green Day - låt: Brain stew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0