Twilight

Jag kom just hem efter att ha sett "Twilight". Min kommentar just nu är: Underbar! Boken är bättre än filmen, men filmen får toppbetyg ändå. Det var lite småsaker som skiljde sig åt, men ingenting man störde sig på, och en del ändringar kändes nödvändiga för filmen, Längtar redan tills nästa film, och framförallt översättningen av "Eclipse", den tredje boken i serien.

Ett smakprov från filmen: Cafeteriascen

Fick ett infall i förmiddags, så jag och Emmi åkte till Ruddalen och åkte skridskor. Jag har inte åkt skridskor på jag vet inte hur många år och detsamma gällde Emmi. Så i början liknade vi mest "Bambi på hal is". Men efter en stund kom man in i det, och det gick bättre och bättre. Dock var isen för fylld på folk för min smak. Man är lite bortskämd, när man i hela livet har haft en hel sjö för sig själv att åka på och plötsligt ska dela en liten isbana med en hel hög människor. Det gällde att vara på sin vakt hela tiden, för man vet ju inte hur stor kontroll de andra har över sig själva och sina skridskor.

Vet inte hur många gånger jag ringde dig inatt.

Imorgon är det VFU igen så nu ska jag sova så att jag är pigg och alert imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaha så vem var stackaren du plågade genom telefonterror mitt i natten då... ? Tur för dig att det inte var mig i alla fall... =) Ullared på lördag.. ? Eller blir det stockholm ? kram kram

2008-11-24 @ 19:08:06
Postat av: Therese

Haha, telefonterror är nog att ta i.. jag ringde bara 6 gånger och han märkte inget förrän han vaknade på morgonen =). Hakar nog på till Ullared. Blir i alla fall inte stockholm.

2008-11-24 @ 20:33:58
Postat av: Syrran

Men ändå... sex gånger... så vem är nu denna Han då.. ?? meganyfiken Någon som du så gärna vill ha tag i mitt i natten så du ringer hela sex gånger.. Jo men du är välkommen med till Halland vettu.. bara trevligt... !! =) KRAM

2008-11-24 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0