And the Reason is you

Allt är toppen! Ville bara säga det. Jag är jätteglad! Det känns som om vinden äntligen har vänt och saker och ting har börjat gå min väg. Jag har studsat runt med ett leende på läpparna hela dagen. Underbart!

Kursintroduktionen i morse var den bästa jag varit på någonsin. Från och med nu är Kaj Jönsson min idol! Han visade film, läste upp krönikor, och berättade historier. Inte alls så där tråkigt som alla andra gör det, med bara massa tråkigt infoprat, som man har glömt i samma stund som man lämnat salen. Den här kursen verkar vara den bäst strukturerade och välplannerade hittills. Jag tror det kan bli bra. Vi verkade ha en ganska rolig seminarieledare med. Och min nya basgrupp kommer bli minst sagt intressant tror jag. Angelica och Klara känner jag ju sen förut. Sen har vi de tre idrottskillarna som smörade värst av alla för seminarieledaren. Det blir nog bra det här!

Har ju även varit och spelat fotboll idag. Först verkade det inte bli något, men sen helt plötsligt var vi 10 pers, vilket var perfekt för två lag. En målvakt och fyra på plan. I vårt lag skulle vi turas om att stå sa vi. Dock är jag ingen stjärna i mål. Som jag sa: "jag kan stå i mål, men ni vill inte ha mig där". Och jag hade ganska rätt på den punkten. Det var inte länge jag behövde stå innan någon av de andra bytte med mig. Men det var kul att spela idag, även fast det blev lite rörigt när Jesper ropar vänster till mig och hans vänster är mitt höger. Sånt som händer. 

 
Lite lustigt. När jag åkte hem för ett tag sen så försvann plötsligt destinationerna på tavlan och i stället står det "Kom Fram" längst upp.

Dagens låt: The reason av Hoobastank.

Har fått in massa anmälningar till vår norrlandssittning på lördag och skidor har jag med. Det kommer bli så bra!


Kommentarer
Postat av: May

Kul att du är glad men orsaken skulle vara ännu bättre att få reda på. Var har du fått tag på skidor? Nu kom jag på vad jag ville dig. Vill du ha våran keyboard (den kanske är din).

Kram mamma

2008-11-03 @ 22:57:20
Postat av: Mary

Så du har träffat Kaj Jönsson, jag hade honom som min första seminarieledare för 5 år sedan. =)

2008-11-05 @ 17:59:42
URL: http://mary1984.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0