Alea iacta est

Blev många återseenden idag av gamla elever. Lite avundsjuk på Daniel som har några av mina gamla elever som jag har haft både i åttan och nian, det hade varit kul att ha dem nu med så att man får följa dem vidare och se hur det går för dem.

Var och spelade fotboll förut, men kom aldrig riktigt in i spelet. Var lite trött och kunde inte fokusera riktigt. Henning tycker att det är kul att jag inte vill vara gudphadder bara för att jag har lovat Harry att vara phadder med honom.  

Imorgon blir det Ullared med syrran och Tobbe. Så ikväll ska jag och Flamie bara se på tv och slappa. Ska ju upp 5 imorgon.

Jag har kastat tärningen nu och ska följa spelets regler i fortsättningen. Inget mera fusk på väg mot mållinjen.

(En chokladboll till den som översätter rubriken till svenska.)

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hahahah! Där knep jag en chokladboll... klassiskt ju =) Tärningen är kastad.

2008-11-28 @ 20:08:05
Postat av: Therese

Helt rätt Loppan! Jag är skyldig dig en chokladboll. När vill du ha den?

2008-11-30 @ 20:42:47
Postat av: Loppan

Tja nån dag på peddan kanske? Jag är där mest hela tiden så kika in på bibblan om du är i krokarna. Tänkte säga att det bara är att ringa.... no more comments on that one ey?

2008-12-01 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0