Kärlekskliniken till din tjänst

Det senaste dygnet har varit det mest välskrivna i vår gästbok, då tre chalmerister dök upp under kodnamn och började skriva. Jag har efter många om och men lyckats identifiera dem allihop nu. Men det tog sin tid.

Folk vet vem jag är. Jag är kändis.

Ett sms igår gav mig nästan en hjärtattack. Tills nästa sms kom och jag kunde slappna av igen.

Dagens citat: An eye for an eye will make us all blind / Mahatma Gandhi

Jag har bildat en ny förening, Kärlekskliniken. Så har du några problem så löser jag det hela med lite kärleksdrycker, tips och blinddates. Jag har redan fixat en trippeldejt, och föreningen har inte existerat i ett dygn ens.

På söndag ska jag se Twilight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0