VFU

Haha.. de är underbara mina små elever. Tur att vi bara har ettor och tvåor i alla fall. Annars hade det ju inte varit så små. Jag menar de som går i tvåan nu hade jag ju i nian när jag började på lärarprogrammet. Och det är åtminstone en av dessa nior som jag får nöjet att träffa igen. Kul! Och imorgon kommer det bli ännu ett känt ansikte.

Skrattade nästan igenom en hel lektion idag. Efter lektionen frågade killen som var orsaken till mina skrattattacker (kan ju tillägga att han skrattade minst lika mycket och till och med mer.) om jag tyckte att han var rolig eftersom jag skrattade så mycket. Och jo, det kan jag lova. Jag tyckte att han var rolig.

Har börjat planera mina kommande lektioner. Geometri är ett ganska tacksamt ämne, går att hitta på mycket kul.

Imorgon bjuder Slug alla kåraktiva (där är jag inräknad gånger 2) på sittning på studs. Gratis mat, Here I come! Ska bli trevligt, och minst sagt mycket intressant. 

Drömde inatt att jag hade gjort saker, som var så verkliga, så att när jag vaknade tog det mig lång tid att inse att jag inte alls hade gjort dessa saker.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0