Vill somna

Jag har sömnproblem. Och nu har det gått så pass långt att jag har bestämt mig för att ta tag i det här. Imorgon är det jag som går till studenthälsan, och hjälper inte det blir det vårdcentralen. Det funkar inte att ligga vaken halva nätterna och försöka sova. Jag orkar ju inte med skolan för fem öre. Allt går åt skogen.

Jag lyckades övertala Linda och Erik att vi skulle spana in om JBs filmkväll var något att ha igår. Men självfallet var vi tvugna att komma med någon annan undanflykt angående varför vi var där. Så det blev som så att jag ville låna sjunde upplagan av Mc Kay om han hade den. Haha, ganska underlig undanlykt. Han hade för övrigt inte boken. Men filmkvällen var trevlig. Fastnade där. För det är ju så jobbigt att gå de tio minutrarna hem. Sista filmen var det bara jag som var vaken och såg slutet på, och möjligtvis Johanna, hon stängde ju av filmen efteråt. De andra två hade i och för sig redan sett den. Självfallet var jag inte trött. Är ju aldrig trött, bara på morgonen efter ännu en förstörd natts sömn.  

Jesper skulle vara lekledare på dagens IR-träning. Dock var det inte så många som var där idag, så han fick ändra om planerna lite. Vi fick bland annat springa oss igenom en jättejobbig hinderbana. Fin träning helt klart.

Undrar om personen som tog mitt nummer igår kommer att höra av sig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår om du har fått sömnproblem... det hade jag första halvåret efter jag gjort slut med Thomas.. då satt jag uppe halva nätterna och sen skulle man upp morgonen efter... och det funkade inte i längden... Du är ju iväg på allt och uppe halva nätterna.. ska jag va helt ärlig är jag förvånad att du inte fått det tidigare... det är bara att försöka vända på dygnet och börja lägga sig i tid på kvällarna... det tar ett tag... ett bra tag .. men de går med lite envishet och vilja !! Kämpa på.. !! Kram kram

2008-11-12 @ 21:24:03
Postat av: Therese

Så du har gått och blivit anonym.. Kan ju bara säga som så att det är inte problemet att jag lägger mig för sent. Har lagt mig tidigt, men kan inte somna.. Vilket gör att jag ligger vaken halva nätterna och försöker somna.

2008-11-13 @ 15:12:33
Postat av: Syrran

fasen va konstigt... ja skrev syrran som ja brukar.. men ser nu att det inte står nåt... ja det var i alla fall inte meningen att vara anonym... men du förstod ju som tur va att det var ja i alla fall... =) nä men det leder till att man tillslut inte kan somna när man som oftast är uppe sent.. jag var uppe till mitt i nätterna jämnt å sen när jag skulle lägga mig i tid för en gångs skull då kunde ja inte somna... men kul å höra att du sov rätt okej inatt ändå.. kram kram

2008-11-13 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0