Vill klona mig

Kunde inte sova inatt, igen! Det börjar bli lite småstörande. Så jag låg och läste istället (Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer, för fjärde gången). Plötsligt var klockan halv fyra och då hade jag hunnit bli hungrig. Så efter att ha fixat lite käk försökte jag att sova igen. Tror att jag somnade runt halv fem i morse. Detta resulterade i att jag var väldigt trött när klockan ringde. Jag orkade helt enkelt inte gå upp. Så jag skippade dagens föreläsning. Enligt Anna så hade jag dock inte missat något. Den var inget vidare, och allt är upplagt på kursportalen, bara att gå in och kika.

Jag och Emma har varit på axfood idag och handlat inför lördagen. Haha, det blev lite vilsekörningar på vägen dit och tillbaka, men inget som inte gick att reda ut. Fick fickparkera med för första gången på över två år. Det var lite ovant, men till slut stod jag på rätt plats i alla fall, utan att ha kvaddat en enda bil.

Jag funderar på att klona mig. Vet inte hur jag ska hinna med allt som ska göras inom loppet av två timmar imorgon. Som sagt, jag har inte tid att vara sjuk. Men jag är faktiskt sjuk, även om det inte ser ut så när jag har proppat i mig alvedon. Haha, den hälsningen var till den som känner sig träffad. Men jag tänkte faktiskt bli frisk nu. Det är min stora plan.

Tänkte spana in min nya elev. Hon är ju med på TV ikväll. Så slå på ettan gott folk, 20.30 börjar det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu får du ta och sköta om dig lite bättre annars kan det sluta illa. Jag förstår att du är ganska sjuk, snart kommer jag och bäddar ner dig. Kram mamma

2008-11-07 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0