Bus eller godis?

Mycket har hänt sen sist. För det första har jag lyckats ställa om dygnet. Är inte trött alls och klockan är nu kvart i tre. Jepp jag vet det är illa. Men jag får lägga mig tidigt imorgon, för på måndag är det skola igen.

Chalmers har haft pubrunda. Något som vi självfallet inte missade. Hann med hela sex stycken pubar denna gång. Träffade Mycket roligt folk. En trevlig kväll helt enkelt.

Igår hade P6 halloweenfest på Golden Days. Mycket lyckat arrangemang, vi hade mellan 250 och 300 pers där. Inte illa! Och mycket roliga kostymer var det.


Våra finurliga aspar, var just aspar, men nu i den trädaktiga formen.


Vem Niklas föreställer går väl inte att missa.


Maggan! haha till och med blommorna var ju vissna.


Linda med flera.


Festen är slut dags att städa. Ludde är stöttepelare åt två trötta aspar.
 
Efter städningen bar det av hemmåt. Fick sällskap av Oscar som ju bor åt samma håll. Vi fick dock uppleva en mindre trevlig spårvagnsfärd. Några killar startade slagsmål på vagnen så vi blev ståendes en kvart i Bellevue väntandes på polisen. Det var en kille som blev rejält misshandlad. Det droppade blod om honom överallt. Såg riktigt läskigt ut, så ambulansen kom ju också. Ingen vidare trevlig upplevelse som sagt.

Linda ringde förut idag och frågade om jag ville med och äta pizza. Så hon, jag, Erik och Emmi var och åt pizza förut. Sen blev det att jag hängde med Linda hem och så har vi haft filmkväll. Sen blev vi sittandes och prata och shit innan vi visste ordet av det hade klockan blivit 20 över ett. Sjukt, senast vi hade kollat på klockan hade den varit kvart över åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0