Avslöjad

Nu har jag avslöjat mig själv. Eller i alla fall gett en uppenbar ledtråd till att jag är jag. Man kan göra mycket saker på nätet i skymundan, utan att folk kan lägga märke till det. Det är först när man vågar lägga in ett inlägg, som man visar att man faktiskt har sett och vet vissa saker. Ta till exempel den här bloggen. Jag har ingen aning om vilka det är som läser den, förutom de som kommenterar. I övrigt kan kungen sitta och läsa den utan att jag har en aning om det. (Inte särskilt troligt att han gör, men ni förstår poängen.)

Jag har verkligen förlorat all studiemotivaton. Men nästa vecka blir det ut på VFU igen. Ska bli väldigt skönt, och förhoppningsvis kul med. Även om det egentligen inte är gymnasiet som jag vill vara på. Vi hade möte med vår VFU-ledare i måndags, och hon hade förmodligen en plats på ett högstadie till mig till våren då jag ska läsa svenska. 

Vilken är din favoritjulsång? Min är nog "Where are you Christmas". Gillar den skarpt. Vet att det är tidigt med julsånger, men det går snabbare än vad man tror.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0