Fe is missing?

Nyss hemkommen från kvällens Slug-sittning, som jag ju hade fått två inbjudningar till och därför var dubbelt så välkommen till. Det började fint med tipspromenad, som jag gissar att jag, maggan, Erik och Calle tog hem segern i. Efter det blev det lekar med Maria. Fin underhållning medan vi inväntade de två toastmastrarna Fabian och Gustav (min projektledare på sfs-fum) som hade suttit på möte.

När vi hade kommit hade vi fått en färgad lapp som avslöjade vilket bord man skulle sitta vid. Jag hamnade vid det ljusblå bordet, som snabbt blev Skåne-bordet, då vi hade 3,5 skåningar av totalt 8 personer vid bordet. Det blev en sittning som för en gångs skull satte p6 i skuggan till förmån för IR (där jag ju också är med). Jag fick i alla fall äran att inleda sittningen genom att ta upp "Knö dig in".

Maria hade ett roligt teatergyckel som hon kallade upp SUs styrelse och Skåne-bordet till att delta i. Jag och Emmi var svängdörrar. Jag har, tro det eller ej, varit med på detta gyckel förut, men det var många år sen. På ett födelsekalas då jag fortfarande gick på Stigens skola. Ja, det säger väl en del om hur mycket jag mindes av det.

Spelade innebandy förut idag. Fast jag hade kollat totalfel på klockan, så jag var där en timme för tidigt och undrade varför inte idrottshögskolan avslutade sin lektion, tills jag insåg att klockan var tre och inte fyra. Då gick jag ner till omklädningsrummet och läste tills de andra kom och klockan var i rätt tid för att dra igång spelandet. Riktigt kul var det i alla fall! Sista matchen körde vi tjejerna mot killarna. Det började riktigt bra. Vi tog ledningen med 1-0, sen gick det tyvärr utför.

Jag har börjat äta järntillskott, med förhoppningen att järnbrist är orsaken till mina sömnproblem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Man får inte järnbrist av sömnproblem och du har inte järnbrist såvida du inte är med barn. Man blir lika trött av järnbrist som av sömnbrist så då vet du hur det är. Du måste skruva ner hjärnan och förresten, vi kommer inte till veckan men du är bjuden på kalas den 7 dec. jag kan betala resan om du kommer. Kram från mamma.

2008-11-27 @ 20:12:19
Postat av: Therese

Nej det vet jag med att man inte får järnbrist av sämnproblem. Men som du själv skrev så blir man trött av det, och jag går runt dygnet runt och är trött. Och man kan faktiskt få järnbrist även om man inte är med barn.

2008-11-28 @ 06:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0