Nystarter

Söndag med fett hår och mjukisbyxor. Det är bra dagar.

Har fått för mig att det är första advent idag, så jag har till och med tänt ett ljus här, men var lugn inga eldsvådor i min lägenhet inte. Har en idé på hur jag ska göra med målningen. Det kan kanske bli bra.

Igår var jag, syrran och Tobbe på Ullared. Det är farligt billigt där. Man köper ju så mycket. Så nu med räkningarna betalade är man ju nästan pank. Flamie fick i alla fall en förtidig julklapp som hon redan har testat.  



Ska klippa mig och låta kåren betala. Inte dumt det. Jag har ju 1000 kr tillgodo där sen jag var marskalk.

Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya! 

(Oki, en ny quizfråga: Varifrån kommer ovanstående citat? Vinnaren får en glass.) 

Kommentarer
Postat av: Linda

Å så du har fått lilla Flamie till att ligga stilla såpass länge så du har fått tagit ett kort i alla fall.. då kanske hon trots allt tycker om sin julklapp.. =) Från det ena till de andra... kalaset är på lördag.. mamma har skrivit fel datum !! kram kram

2008-11-30 @ 22:19:44
Postat av: Therese

Hon gillar den. Kryper dit självmant. Men hon är ingen vidare poser om man säger som så. Av 5 kort var det det bästa, det säger en del. Och nej, kalaset blir på söndag. Mamma fick ju ändra när jag inte kunde komma på lördag =)

2008-11-30 @ 23:54:31
Postat av: Helen i Rabbalshede

På Andra Avenyn har jag sett det. Men det kanske kommer från någon annanstans från början.Vilken tur att jag brukar slinka in här ibland o kolla vad Du har för dig så jag har en liten chans på glassen. Är också lite nyfiken på vilken utav skådespelarna som Du har i din klass men det kanske är hemligt. Må så gott Du kan. Kram

2008-12-01 @ 09:25:52
Postat av: Therese

Grattis Helen! Du har svarat rätt, eller det var i alla fall det som var mitt rätta svar, vet inte om de har snott det från någon annanstans. Tror nog det bryter lite mot sekretesslagar att lägga ut min elevs namn här på bloggen tyvärr. Kramar

2008-12-03 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0