Ny kamera?

Toppen har passerat lite, då jag insett att det faktiskt inte är särskilt smart att träna innan man blivit helt frisk. Vad resulterar det i annars? Jo man blir sjuk igen. Typiskt. Jag har ju inte tid att vara sjuk. Men sjukdom eller ej är jag fortfarande glad.

En keyboard, jo men jag tackar och bugar. Visst, jag tar gärna emot den. Kul att ha något att klinka på. Skidorna fick jag skänkta från Lindas pappa, så där kom vi billigt och bra undan.

Idag har jag varit på en riktigt bra föreläsning. Vår föreläsare var rolig och berättade massa historier. Hittills har kursen bara gett positiva synvinklar från mitt håll. Hoppas att det fortsätter så.

Min kamera är nu helt död. Så jo nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp. En ny kamera. Fast innan någon hastar iväg och uppfyller min önskan, vill jag kolla marknaden lite. Var ju så länge sen nu. Den här kameran har varit med om en hel del.

Kommentarer
Postat av: May

Nu får du lugna ner dig så du blir frisk. Jag har nog en ny kamera som är väldigt bra, som jag tänkt ge till Sune men han ska ju få keyboard. Ska titta vad den heter.

2008-11-05 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0