Vad ska vovven heta?

Ibland är det tur att man skriver vissa saker här. Som när man t.ex. får ett sms med frågan: vilken bok är det du saknar? Jag har alla. Tack My! Och när det dessutom visar sig att hon har två upplagor av boken jag behöver är det ännu bättre. Har till på tisdag på mig att läsa ut den, men det ska jag nog kunna lösa. Har redan läst en hel del. Satt hela eftermiddagen i skolan i fredags och läste. Innan jag begav mig iväg på fotbollsträning.

Kareoke med matnatsex sen på kvällen är ju inte heller något jag säger nej till. Det vet ju dem som känner mig.

Mamma var på besök igår. Hon hade varit i Bellas hemort och handlat kläder och tog vägen om Sveriges vackraste stad på vägen hem. Vi gick en tur på stan, sen bjöd hon på fika. Trevligt trevligt!

Linda hade inflyttningsfest. Och där kan man verkligen säga att det var fullt hus. Festen blev liksom uppdelad i tre rum som man växlade mellan iomed att vi var så många.


Hjälp mig att namnge denna lilla vovven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0