Yes we can!

Barack Obama är nu president i USA. Det är väl dagens stora världsnyheter. Han höll ett mycket bra tal som ni kan beskåda och avlyssna här: Obamas segertal. Nu skriver han historia!

Jag har tillsammans med Johan tagit mig en tripp ut till Ale gymnasium idag för att träffa vår nya handledare, som vi ska ha på den kommande VFU:n. Han verkar mycket bra. Vi fick scheman och kort på två av klasserna vi kommer att ha, och visst finns det lite kändisar från Himlaskolan där, bland annat en kille som jag har haft sen min första VFU, när han gick i åttan. Kul! Vi hade även en riktig kändis. En tjej som är med i Andra Avenyn, tv-serien på svt. Det kallar jag coolt!

Nu sitter jag och väntar in de sista anmälningarna till norrlandssittningen. Jag har även gjort ett sittningshäfte. Så nu börjar de sista pusselbitarna falla på plats.

Dagens två citat:



Kan hända att det är allt för internt för att andra ska förstå, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0