You may say I'm a dreamer

Imorgon börjar det en ny kurs i skolan. Enligt ryktena är det inget att se fram emot. men man får väl göra sitt bästa för att leta fram nåt intressant i den i alla fall. Ska spela fotboll imorgon i alla fall. Det är ju alltid något att se fram emot om föreläsningen är tråkig.

Tror att jag har hittat något. Eller hittat och hittat, snarare öppnat ögonen för, och upptäckt

Måste verkligen klippa mig. Och åka till IKEA.   

Har drömt helknepigt de senaste nätterna. Vet inte om det möjligtvis har något med mina förskjutna dygn att göra. Mina vänner har varit mördare och filmskådisar. Vet inte om jag borde göra några tolkningar utifrån detta. Förmodligen är det säkrast att låta bli.

Imagine - en låt som passade in just nu bara, kändes det som.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0