Akilleshälar

Jag har börjat skriva. Orden flyter lätt och jag känner att jag har koll på vad jag vill få ner. Tror att jag har goda utsikter för att bli klar med den ena uppgiften på hemtentan idag. Faktiskt har jag vänt på det hela, så jag skriver uppgift nummer två före nummer ett. Den andra kändes jobbigast, så jag beslutade mig för att ta tjuren i hornen och börja med den.

Jobbade på Kvibergs Kantin igår. Min chef där är jättetrevlig, så det gick hur bra som helst.

Ikväll är det Håkan Hellström på Liseberg. Det kan man ju självfallet inte missa. Men innan dess ska hemtentans ena uppgift vara klar!

Och imorgon bär det av till Borås. Det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det. Det har ju konstaterats att jag är någons akilleshäl. En person som jag med största sannolikhet kommer att träffa imorgon. Ska bli ytterst intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0