Kramar är underskattade

Nu är tentan inskickad. Skrev klart den igår kväll. Väldigt skönt att bli av med den måste jag säga.

Jag pratade i telefon med min syster igår kväll. Vi söker någon som känner för att åka på 25-manna med oss och springa. Helst en tjej, men annars kan ju personen i fråga alltid använda peruk, och låtsas vara någon som han inte är.

Har funderat lite. Var drar ni gränsen för otrohet?

Har planerat att börja ett nytt liv med nya regler. Ska bli spännande att se hur länge jag klarar det. Har fått för mig att Norrlandssittningen kan hamna i riskzonen. Men det ska nog lösa sig, I hope. Jag och Långben har konstaterat att kramar är underskattade.

Kommentarer
Postat av: Greken

Hur kom du fram till otrohet?

Igen.. andra sidan jordklotet.. e d vad jag tror det är eller skenar min fantasi iväg bara?!

2008-10-01 @ 19:45:41
URL: http://zouzouna.blogg.se/
Postat av: Therese

Det beror på vad du tror...

Men det har i alla fall inget med otroheten att göra.

2008-10-01 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0