Out of the Blue

Sitter hemma med tentaångest nu. Har så mycket som måste läsas. Vi får ut hemtentan på tisdag kl 12. Har inte haft hemtenta sen första terminen. På matten var det ju bara salstentor, så det blir en liten omställning att komma tillbaka till det här systemet igen.
 
Saknar dig redan.

Skicka vidare (Pay it forward): Grymt bra film som man kan lära sig mycket på. Grymt initiativ av en 12-åring. 

Vet inte varför jag är så destruktiv som jag är. Varför gräver jag djupare i sanningar jag inte vill veta? Men det är bäst som det blir. Det är det alltid på ett eller annat sätt.

Favoritlåt just nu: Out of the Blue 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja vet att du saknar mig... men du är alltid välkommen att hälsa på vettu... ;) Nä men allvarligt... vem saknar du... berätta nu för storasyster.. !! =) kram

2008-09-22 @ 09:24:59
Postat av: Therese

Haha.. visste väl att jag skulle få någon nyfiken kommentar på det där. Men hade jag tänkt avslöja det, så hade jag ju skrivit ut det på direkten ju =)

2008-09-22 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0