Tidsoptimist och nya aspar

Gillar att vår seminarieledare alltid avslutar våra seminarium ungefär en timma före utsatt tid. Man får så mycket mer ledigt då. Det är nice. Har dock änå inte hunnit läsa allt jag hade tänkt idag. Jag är på tok för mycket tidsoptimist för det.
 
Fick ett fint sms idag. Jag blev glad.

Var på trippeldejt som Stilling så fint kallade det. Jag, han och Daniel tog nämligen en fika efter seminariet. Men jag vet inte om jag kan kalla det dejt, när båda de är upptagna. Men men, det var trevligt i alla fall.

Efter det har jag och Maggan suttit på pedagogen och pluggat i princip hela dagen, fram till p6-mötet, och imorgon ska vi träffas på handels kl 9 för att plugga. Min hemtenta har kommit ut och fråga nummer två ser jag inte fram emot att skriva. Usch, den var jobbig. 

Vi fick nya aspar idag. Så det blev enligt tradition Chez Amis efter mötet. David var rolig. Jag blev sugen på jordnötter och gick för att köpa detta. När jag frågade David vad det kostade så sa han att han skulle skriva upp det. Eh, han menade snarare: du får dem gratis. Fick hejdåkram när jag gick också. Coolt, chefen på Chez amis ger mig numera inte bara gratis cola, utan även gratis jordnötter när jag är där, och hejdåkram. Jag är poppis!


Några av våra aspar.

Anders på Kvibergs Kantin ringde idag igen och frågade om jag kan jobba på torsdag, och jo det kan jag väl. Har numera två extrajobb med andra ord.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0