Väderleksprognoser och blodiglar

Älskar styrelsemöten med IR. De kan spåra ur så kraftigt så det är inte riktigt klokt. Jag har numera blivit utsedd till den nya "ryssen" i styrelsen. Lite oväntat från min sida, att jag skulle få ta hans plats.

Var är du när jag saknar dig? Förmodligen på andra sidan jordklotet så att jag får leka väderleksprognos från Göteborg åt dig. Antagligen där Jesper var när han kom försent till vårt möte. 

En del personer däremot, är som blodiglar. De biter sig fast och man äcklas till tusen och gör sitt bästa för att bli av med dem. Men av någon oförklarlig anledning fattar de inte vinken. 

Jag mår bra! 


Kommentarer
Postat av: Greken

Andra sidan jordklotet? låter bekant.. hmmm..

vad händer? missar jag något??

2008-10-01 @ 19:44:35
URL: http://zouzouna.blogg.se/
Postat av: Therse

Nejdå gumman.. du missar ingenting. Här är lika dött som i öknen.

2008-10-01 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0