Lurad?

Det slog mig just att det är första april idag. Och så var det även inatt. Jag kan ha blivit lurad inatt, och om så är fallet så var det det bästa första-april-skämt någon utsatt mig för, på mycket mycket länge. Det var flera år sen jag blev lurad senast, och om jag har blivit det nu, innan jag ens hann vakna (eftersom jag inte hade somnat) så är det med största respekt jag gratulerar till detta geniala skämt. Man ska ju slå till på de punkter där ingen anar att man talar osanning. 

Att det är första april betyder också att jag inte ringer gratis längre, vilket med största sannolikhet kommer att innebära dyrare telefonräkningar i fortsättningen. En nackdel med att byta till abonnemang var att nu är det någon himla telefonförsäljare som håller på att ringer för jämnan. Jag undviker dock att svara, klickar bort samtalet. I övrigt har det bara varit ett positivt byte, för mina telefonutgifter har minskat oerhört.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0