Vi drar till fjällen!

Om fem och en halv timme bär det av. Jag håller på att packa ner de sista sakerna här, och försöker försäkra mig själv om att jag inte har glömt något. När jag vaknade imorse kände jag äntligen lite positiv energi inför resan. Det har jag inte gjort på länge, men nu känns det återigen som att det här ska bli riktigt kul. De sista två veckorna har mina tankar snarare kretsat kring att jag missar så mycket när jag är borta och att jag egentligen inte har tid att ge mig iväg. Sant förvisso, men inget jag tänker rätta mig efter

Vad gäller foten så hoppas jag att det fungerar med tejp. I annat fall vet jag inte vad jag gör. Har ännu inte bestämt mig för huruvida jag ska satsa på snowboard eller skidor. Jag är mer sugen på snowboard, men jag tror att foten är mer utsatt där, plus att jag har glömt bort vilken fot jag har fram. Får väl ringa syrran och kolla hur hon kör. För jag kör tvärtom i alla fall. 

Har varit ute och rest idag. Väldigt skönt väder, jackan åkte av direkt. Och äntligen har jag lärt mig hur man åker billigt med SJ. Träffat familjen. De bjöd på mat och jag fick pengar, choklad, tallrikar och teskedar, och i utbyte gav jag dem lilla Flamie. Bra byte, inte sant? Fast det är lite ovant här utan henne. Jag kommer ideligen på mig själv med att gå och leta efter henne, tills det slår mig att hon är ju inte här. Minnet är bra men kort, eller hur var det? 

Men nu, dagens deckargåta, i vilken svensk stad är nedanstående kort taget. De som räknar sig vara släkt med mig får inte lov att svara.



Tillbringade 20 minuter på en bänk här bakom och njöt av solen.

Nu lite allsång: Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen

Kommentarer
Postat av: Linda

va fasen... när jag för en gångs skull kan något då får ja inte lov att svara... orättvist detta tycker ja... men Tobias kom på att han ä ju faktiskt inte släkt med dig så han kan väl få svara... ? =) Ha det så trevligt i fjällen !! PS. jag åker med vänster ben fram....

2009-04-12 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0