Odiskret

Som jag skrev skulle min sömnlösa natt (somnade strax efter 4) inte båda gott för dagen. Dagen klarade jag fint, men nu är det värre. Håller på att somna i boken. Funderar på att ge upp det hela och gå och lägga mig. Jag kommer ändå inte att hinna läsa ut den tills imorgon, och såvida jag mot all förmodan skulle göra det, skulle det inte bli många timmar till övers till sömn inatt heller, och det tror jag straffar sig värre. Så det blir nog så att filmvisningen imorgon får lov att avslöja slutet för mig. Tråkigt, men men.

Det är konstigt att man alltid lyckas få mer gjort, mer läst, om man sitter i skolan än om man sitter hemma. Hemma borde det ju gå lättare eftersom där är det mer lugn och ro och inga distraktionsobjekt.  

Tror att jag har begått ett misstag. Ibland är det dumt att vara snäll och inte säga emot. Borde kanske inte försöka vara alla till lags. Det fungerar inte.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0