Dan före dan före dopparedan

Idag är det dan före dan före dopparedagen, och det ser ut som att det kommer att bli en vit jul i år. Har idag slutligen fått jullov. Av dryga 40-talet studenter i min klass var vi idag, såvida jag inte har helt fel 13-14 stycken närvarande. En del har tagit tidigt lov. Men det var riktigt trevligt. Marcus läste en novell högt för oss som vi sen fick köra Chambers boksamtal på.

Har varit hos Adela, min elev,  idag också. Gjorde en läsförståelse med henne och lite julpyssel. Jag fick en julklapp också. Trevlit trevligt! Så nu har jag fått tre julklappar hittills i år och ännu är det inte julafton. Jag måste ha varit ruskigt snäll i år. 

Imorgon kommer det bli en lång dag

God jul!  

Kommentarer
Postat av: Helen i Rabbalshede

Hallå där!

Du har säkert gjort dig förtjänt av dina julklappar. Jag har då alltid uppfattat dig som snäll.

Vill bara passa på att önska dig en riktigt God Jul

Kram från Helen

2009-12-23 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0