Imorgon gör vi likadant...

Igår var en fullspäckad dag. Förmiddagen spenderade jag med Siri och Carl som var hemma i Sverige på en visit. Vi var en snabb sväng uppe på Chalmers eftersom Siri skulle lämna nycklar till sin syster. Där träffade vi Schräder som hakade på oss och fikade sen. Jag träffade även på Oskar, men på Hilbert/Focus var det inget roligt folk alls. 

Det blev ett återbesök på axess akuten, där de tog en massa olika konstiga prover på mig. Träffade sjuksköterskan som var där senast. Hon är helschysst. Fick ju panodyl och vatten av henne förra gången då hon insåg att jag fortfarande var kvar och väntade efter många många timmar. Och när hon gjorde detta hade hon egentligen andra patienter att ta hand om.

Sen var det dags för ett möte angående Space station med Linda och Emelie. När vi skulle ta oss hem sen hade det dock hänt en olycka vid SKF, så det var stopp i spårvagnstrafiken. Detta resulterade i att jag blev en aning sen hem till Mary sen, där vi hade tjejmiddag. Mycket trevligt var det i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0