Me myself and I

Den här bloggen handlar ganska mycket om mig, mig och mig. Därför tänkte jag nu fokusera på något annat. Som t.ex killen i min klass som alltid har åsikter om allt som diskuteras. Han har klippt sig. Och Daniel och Mickis som har kommit på den underbara idén att ha filmkväll med gamla klassiker på fredag. Det blev man ju grymt inspirerad till på filmvetenskapen igår. Och Molle som har dragit massa roliga pubhistorier ikväll, från när han jobbade i London. Svenska turister är riktiga idioter

Okej, det var värt ett försök, men nu ger jag upp. 

Imorgon bär det ut till kusten, tänkte försöka läsa ut skattkammarön under resan dit och hem. Den är ganska lättläst har jag märkt. Jag har ju läst den en gång förut, men det var så längesen nu så jag minns nästan ingenting. 

Ska se till och lägga in lite kort på datorn från kameran. Det har gått lång tid sedan jag senast rensade den. Men det får vänta till en annan dag. Nu ska det sovas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0