I en annan riktning

Imorgon har jag tenta. Mellan 17 och 22 har de placerat jävelskapet. Helt sjukt. Och jag känner mig helt tom i huvudet. Känns som att jag inte kan någonting, och jag orkar inte plugga heller. Suck.

Tycker förövrigt att sjukvården borde vara gratis, så om det är något parti som jobbar för det så är det det partiet jag borde rösta på. Har ingen aning om vad jag ska rösta på den sjunde för övrigt.

Skulle vilja vrida tiden tillbaka. Finns mycket som jag skulle vilja göra annorlunda. Nu känns det som att jag står och trampar i en avgrund som jag aldrig kommer kunna ta mig upp ur. Så jag sluter ögonen, eller vänder blicken åt ett annat håll. Väljer att blunda för det jag inte vill se. Försöker hålla tankarna sysselsatta med annat eller sätter på så pass hög musik i hörlurarna så att tankarna överröstas. 

Regn ska falla. Och jag ska stå under det mörkaste av alla moln och bara ta emot.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0