Carpe diem

Jag har läst i princip hela dagen, vilket innebär att mina ögon just nu går i kors. Dock har jag inte bara läst kurslitteratur vilket jag förstås borde, men jag har tränat min engelska i alla fall då jag inte har läst kurslitteratur. Delger nedan ett citat från dagens läsning:

"Vi människor är så skapta att vi vänjer oss vid att leva. Plötsligt tar vi för givet att vi finns till - och, sedan, ja, sedan funderar vi inte mer på det, förrän vi är på väg att lämna den här världen." (Spelkortsmysteriet, Jostein Gaarder, 1992) 

Dagens låt: My happy ending

Sen så vädjar jag till mina kommenterande läsare att skriva sina namn när ni kommenterar. Det är lite svårt annars att veta vilka ni är. Men väldigt kul i alla fall att ni kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är din mor och jag trodde du kände igen min djupa allvarsstämma. Vi ses snart hoppas jag.

2009-03-03 @ 09:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0