Hjärnverksamhet

I'm not a perfect person, there's many things I wish I didn't do. But I continue learning...

Sitter i skolan och inväntar ett möte med IR. Vi har haft seminarium om Jane Eyre (som jag inte riktigt hann läsa ut) och Bridget Jones dagbok. Det var sisådär. Tycker att min andra lärare som vi har haft mestadels den här kursen är mycket bättre, men men.

Försöker att fatta ett beslut, men det går inget vidare. Önskar att någon annan kan besluta åt mig, eller öppna en ny dörr som skulle göra beslutet enkelt. Men med största sannolikhet kommer det inte att bli så. För det brukar ju inte bli så.

Drömde en mycket fin dröm inatt. Synd att jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: 0706013583

Ring om du vill snacka :-)

2009-03-07 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0