Isolering

Vädret har varit konstigt den här veckan. I onsdags var det vår, i torsdags snöade det hela dagen (vilket resulterade i en snögubbetävling på min VFU-skola) och nu har snön smält bort.

Efter fem månader har jag äntligen lyckats ladda upp mina batterier så att jag återigen kan lyssna på min mp3.
 
Har bestämt mig för att isolera mig den här helgen. Det är jag, Flamie och lägenheten. Ska försöka komma ikapp med saker som jag har lämnat på framtiden för att det har funnits andra saker som har varit mer brådskande. Så de saker som jag har prioriterat bort ska få min fulla uppmärksamhet nu.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nämen nu måste jag ha läst fel... inte ska väl min syster tillbringa en helg hemma i lägenheten... ? =)Det skulle du sagt tidigare så kunde jag ju gjort dig sällskap..men vi ses nästa helg !! Kram kram

2009-03-14 @ 16:10:25
Postat av: Therese

Haha, tror att själva meningen med att vara ensam och få saker och ting gjort hade gått förlorat om du kom på besök. Men men.. du är alltid välkommen vettdu =)

2009-03-15 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0