Linas kvällsbok

Har just sett på Linas kvällsbok, vilket ingår i filmdelen på den här kursen. Den var underbart bra! Och finns det något sötare än Viktor Axelsson som spelar Ivar? Förmodligen inte. Åh, jag blev helt kär i honom och filmen. Vill se den igen, men det orkar jag inte just nu. Trodde jag skulle somna innan jag började titta. Jag blev nämligen kvar länge i skolan efter P6-mötet, då jag och Niklas har suttit med de sista finjusteringarna på våra nya igenomröstade stadgar, och det tog sin tid.

Det har börjat klarna lite med mitt damlag till studentiaden, som jag har lovat att försöka fixa. Det här ska nog lösa sig. Jobbigt bara att det krockar med så mycket annat, som t.ex. göteborgsvarvet. Många som ska springa det. Tur att jag glömde bort att anmäla mig i år.

Jag saknar dig som mest när du sitter alldeles intill mig.

Jag är paranoid. Skrämmer halvt slag på mig själv ibland. För två sekunder sen var en sådan stund. Tur att det hela bara var ett hemskt sammanträffande. I annat fall hade jag velat sjunka 100 meter under jorden och stanna där.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det finns ju en anledning till att jag äger filmen... den är bra.. !! Så vill du se den igen kan du låna den av mig.. !!

2009-03-25 @ 12:16:50
Postat av: Therese

Grymt! Då snor jag den nästa gång jag är hemma =)

2009-03-25 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0