Second best

Jag neutraliserar allt jag säger. Jag är som Sverige under andra världskriget. Ändå tror jag att jag är det mest lättlästa som har gått i ett par skor. För jag kan inte sluta prata om dig.

Om jag ska hamna på listan över mest aktiva bloggare, måste jag skriva minst sex inlägg per dag. Hur sjutton har de tid med det, och hur lyckas de att ha något att säga sex gånger om dagen? Jag skulle aldrig klara det.

Vi fick fel start. Kan vi inte börja om från början? Stryka det som varit.

Thinking of you 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är du författare eller är du Therese? En liten fråga efter våffeldagen. Har du något våffeljärn?

Jag ringer snart så var beredd på mammas frågor. Tänker på dig Helen. Var förresten ute i Kungshamn idag och hittade prylar i farmors hus, där skulle ni varit med tjejer. Hon har flyttat till hemmet.

2009-03-27 @ 23:18:24
Postat av: Therese

Haha, den bästa blandning som finns. Sluta analysera så mycket, jag tror inte att du blir klokare av det. Våffeljärn har jag ja.

2009-03-28 @ 10:48:59
Postat av: Helen i Rabbalshede

Therese: Då kommer Tant Helens fråga här: Använde Du ditt våffeljärn på våffeldagen? Det gjorde jag o det va riktigt smaskigt.

May: Tack du är en go vän. Ska vi dra till Båberg på Skärtorsdag? I år vägrar jag åka till Tanumstrand o leka fakir. Kram till er allihop

2009-03-29 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0