Spunk

Mina elever hade studiedag idag, så skolan var väldigt öde, med bara lärare där. Jag har suttit hela förmiddagen med trygghetsgruppen, och pratat om värdegrunden, likabehandlingsplan och mobbning. Riktigt intressant. Efter det passade jag på att få kopierat lite material inför nästa VFU-period, då det idag var sista dagen där. Hittade en text som passar mina nior helt perfekt. På måndag blir det tillbaka till humanisten igen.

Har spelat fotboll i två timmar idag, och jag lyckades klämma in två mål. Kul, för det var längesen nu. Mål nummer två var det klart snyggaste, men det räknas inte riktigt, eftersom det var efter ordinarie tid och vi bara var fyra i varje lag. Vanligtvis spelar vi ju bara i en och en halv timme, men så var vi några som kände för att stanna lite till. Jag har startat skytteliga, men det var himla jobbigt att hålla koll på vem det var som hade gjort mål ibland.

Eva är nere i Göteborg med skolan i och med turismmässan. Jag mötte upp henne och hennes kompis Anna på Chez Amis efter träningen och åt lite. Trevligt att träffa henne igen!

Imorgon blir det orustkavlen. Ska bli kul! Grymt längesen jag orienterade senast, 

Måste bara slänga in en sån där typisk bloggkommentar: Jag mår underbart bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0